Nakoľko sme sa zúčastnili prezentácie Virtuálnej registračnej pokladne na Finančnom riaditeľstve SR nemáme pre Vás pozitívne správy. Virtuálna registračná pokladňa začne fungovať v ostrej prevádzke až k 1.4.2015. Nedokážeme odhadnúť aká rýchla bude obsluha tejto aplikácie a už dnes vieme, že ju nebude možné pripojiť k žiadnemu ambulantnému softwaru. Napriek tomu doporučujeme určite počkať s kúpou pokladní a vyskúšať Virtuálnu registračnú pokladňu pre tých poskytovateľov, ktorí vystavujú minimálny počet dokladov (5 až 10 denne). V prípade, že sa v praxi ukáže toto riešenie ako nevyhovujúce, stále je možnosť rozhodnúť sa pre kúpu fyzickej registračnej pokladne neskôr v budúcnosti.
Sprostredkovanie dodania ERP
Pre tých, ktorý sú už rozhodnutí kúpiť si pokladňu a nebudú čakať na Virtuálnu registračnú pokladňu znovu uvádzame rozdiel medzi pokladnicou a fiskálnou tlačiarňou. Pokladnica je autonómne zariadenie, ktoré umožňuje vytvárať pokladničné doklady t.j. má klávesnicu a tlačiareň spojenú v jednej krabičke. Fiskálna tlačiareň je samostatné zariadenie, ktoré bez počítača a programu nefunguje. Fiskálne sú preto, lebo musia mať špeciálnu pamäť, ktorá sa nedá modifikovať a mazať a ktorá eviduje všetky vytvorené pokladničné doklady. Vzhľadom na veľkú rozmanitosť ponuky na trhu sme sa rozhodli uviesť ponuku niektorých modelov pokladní od overených dodávateľov.
Elektronickú pokladňu si môžete samozrejme objednať aj od inej firmy (na rozdiel od fiskálnej tlačiarne, ktorá je závislá od naprogramovania komunikačného modulu v ambulantnom programe). V záujme zjednodušenia Vášho výberu sme sa rozhodli umožniť Vám realizáciu objednávky z programu MediCom prostredníctvom registračného formulára, ktorý bude automaticky preposlaný danému dodávateľovi. Keďže tieto zariadenia my nemôžeme priamo dodávať, je veľmi dôležité, aby ste si stav Vašej objednávky sledovali sami a to najlepšie priamo u danej firmy. Minimálne je potrebné si skontrolovať, či Vám bola o niekoľko dní od odoslania potvrdená Vaša objednávka – mailom, alebo telefonicky priamo od dodávateľa!
Firma MediCom iba sprostredkuje Vašu objednávku, čiže neručí za prípadné nedodržanie termínu, ani za žiadne iné záruky zo strany dodávateľov, ktoré si uvádzajú na svojich webových stránkach. Všetky inštalačné, servisné, platobné a ďalšie podmienky sa realizujú výlučne medzi Vami a dodávateľom. Ceny, ktoré sú uvedené v ponuke jednotlivých pokladní sú platné od 1.2.2015 a nie je garantované, že ich dodávatelia nebudú meniť.
V prípade Vášho záujmu o niektorú z doporučených pokladní, alebo fiskálnych tlačiarní, je potrebné odoslať registračný formulár priamo z programu MediCom.
Výhody:
* žiadne náklady na zriadenie * netreba ročné servisné kontroly * netreba vytvárať denné uzávierky * nepotrebujete priplácať prepojovací modul od MediComu * dopručujeme pri malom počte platieb*
Nevýhody:
* služba bude spustená až od 1.4. * je nevyhnutný internet na ambulancii * nižší komfort obsluhy, možné spomalenie práce * Toto riešenie je mimo nás, nebudeme k nemu poskytovať žiadne konzultácie ani služby *
Výhody:
* prepojenie s programom MediCom * veľmi jednoduchá obsluha * možnosť využívania preddefinovaných položiek a cien v programe Medicom * nie je zatiaľ nutný internet * naša servisná a telefonická podpora, pomoc pri problémoch cez vzdialenú správu atď.
Nevýhody:
* vyššie obstarávacie náklady na zakúpenie ako pri klasickej registračnej pokladni * náklady na zavedenie do prevádzky (cca 30-80€) a prepojovací modul do MediComu * povinné periodické kontroly (ďalší poplatok certifikovanému technikovi) *
Výhody:
* pokladňa je nezávislá od PC * je prenosná * nižšia cena pokladne
Nevýhody:
* nie je prehľad o priamych platbách priamo v programe MediCom * nebudeme poskytovať poradenstvo ani telefonické konzultácie * povinné periodické kontroly (ďalší poplatok certifikovanému technikovi)