MediCom predstavuje komplexný program pre vedenie dokumentácie a agendy v ambulanciách a zdravotníckych zariadeniach. Práca s programom je jednoduchá a prehľadná. Program spĺňa všetky legislatívne požiadavky a neustále sa vyvíja, aby bol vždy aktuálny a príjemný na používanie.
Program pre rôzne špecializácie
Prispôsobenie funkcií a nastavení programu podľa jednotlivých typov špecializácií (všeobecný lekár, pediater, stomatológ, gynekológ, všetky typy odborných ambulancií…)
Kompletná evidencia pacientov
a ich jednotlivých vyšetrení
Prehľadný princíp kartotéky, pričom každý pacient má vytvorenú elektronickú zdravotnú kartu, v ktorej sa ukladajú všetky jeho záznamy.
Komunikácia s poisťovňami a systémom eZdravie
Plnohodnotná komunikácia so zdravotnými poisťovňami, NCZI, Sociálnou poisťovňou. Ročné štatistické výkazy, odosielanie koncomesačných hlásení do poisťovní z programu, UPSVaR a iné.
Laboratóriá
Sťahovanie, prezeranie a vyhodnocovanie laboratórnych výsledkov v elektronickej forme priamo v karte pacienta (cca 50 laboratórií). Elektronické odosielanie laboratórnych žiadaniek.
Prepojenie s diagnostickými prístrojmi
Komunikácia s určitými modelmi diagnostických prístrojov (EKG, tlakový holter, prístroj na meranie ABI a iné.)
Online komunikácia s pacientami
Konverzácia s pacientom priamo z programu, internetové rezervovanie termínu vyšetrenia, spracovanie požiadaviek na predpis liekov.
Grafický modul
Prehľadná evidencia a import obrazovej dokumentácie a iných súborov z disku PC, z fotoaparátu, pripojených zariadení, výstupy z DICOM systému, zubných RTG, pridávanie videosekvencie a naskenované dokumenty priamo z pripojeného skenera a pod.
Vhodný pre samostatné ambulancie, aj pre väčšie zdravotnícke zariadenia
Program umožňuje efektívnu činnosť zdravotníckeho zariadenia ako jedného celku s rôznymi typmi ambulancií. Centrálna kartotéka umožňuje zdieľať vybrané údaje pacientov pre všetky typy ambulancií a oddelení.
Technická podpora
Inštaláciu a nastavenie programu vykonáme osobne na Vašej ambulancii. K dispozícii je taktiež servisná podpora štandardne vykonávaná prostredníctvom internetového pripojenia (TeamViewer, ShowMyPC, AnyDesk).